Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna - 30 oktober 2011 15:35

Undra varför hjärnan tillåter kroppen att pula i sig mat? Mycket mer mat än vad magen kan hantera? Varför lär sig hjärnan aldrig att det räcker i magen,fast att hjärnan tycker det är gott? den ställler in sig på fan vad gott det här va inställningen och sen matar den bara in i hållet under näsan...skit samma hur mkt det egentligen finns plats för?

Lagomt är bäst! Och man måste sluuuta pula!

Ett tag var jag juh Jätteduktig! Och nu pratar jag inte bantning, jag pratar om att kunna äta sunt, ha sunt förnuft då jag sätter mig vid matbordet! INTE ta mer eller massor för att det var gott! Bara då man Inte är mätt....och har man pulat ett tag får det plats mycket i magen för den är helt uttänjd...och då blir man aldrig mätt! Så det är lite svårt att hejda sig med jordens största magsäck!!! =(



Av Anna - 30 oktober 2011 15:22

Äntligen har man jobbat klart för den här ggn och har 7 lediga dagar! Lika najsigt varje ggn!

Är fortfarande i koma efter fredagens upptåg då vi var och kollade på 50 Cent. Det vart lite för lite sova på natten till Lördagen...kanske 3 timmar! Och min kropp vill ha många flera timmars sömn....

50 cent var en Upplevelse för mig trots alla skriverier i tidningen om fjasko, men det vart mest arenans fel...jag har iallafall sett Fifty cent Live och det var gott för min Själ. =) <3

Sedan har det varit jobba...

Nu är det ledigt med vad det innebär...hujja vad mycket man tänket att man ska hinna!!! Det är lika varje ggn! Man har massa i huvudet som man planerar in, men sen då? Vad gör man av allt detta? Undra om jag verkligen ska försöka mig på en hel del och verkligen utföra alla tankar som finns i min lilla fiskhjärna?!!!

Det jag vet är att jag ska till sjukgymnasten imon, nån dag kommer sotaren och pojkarna ska till tandläkaren...sen blir det väl det traditionella Halloweenfirandet i stan1 =) Sen får vi se vad vi klämmer in!!!

Nu ska jag ut å grejja åt kaninerna...så dem kommer in i sitt vinterbo! <3

                                                  
                                                  
             



Av Anna - 27 oktober 2011 19:07

 

Av Anna - 27 oktober 2011 18:04

´

Det är såååå fint med Schabby chic och lantligt! MAn kan inte få nog!

Huuur fint va inte detta då? Måste nog painta mitt loft i vår bagarstuga i sommar och bädda fint! =)   


Av Anna - 27 oktober 2011 17:30

Ja dagen började juh bra! Ösregn suck!!! Och så stängde jag av klockan men jag hade hunnit i tid till jobbet ganska exakt OM inte vindrutetorkaren gick sönder på vägen....det va INTE så lätt att köra i mörker, i spöregn nyvaken kan jag säga! Men jag kom fram, levandes...=) Inte riktigt i tid men nästan! Nästan är bättre än Inget juh!?

Idag va en riktig såndär vill inte alls jobba dag...men det gick bra till slut! Tills det slutade krångla och klockan vart två så man fick åka och hämta gullungarna, idag vart det tre gullungar istället för två...=)

Trooor ni föressten Ludvig hade BatMan dräkten på sig på HalloweenPartyt på dagis då? hehe Näpp! Han vägra!

Men men...nu har han lekt med den när vi kom hem...=)

Förövrigt åt jag nyss Lövbit, färsk fattuccine och vitlökssmör! Det va mumma det, men det e konstigt att man nästan ångrar sig efteråt för att man smakar och luktar som en skunk i munnen efteråt...smaken efter är juh lite sådär äckelgod...

Nu kom lilla gubben hem så nu dricker vi kaffe =)



Av Anna - 26 oktober 2011 20:19

                                                  
         


50 Cent kommer till Sverige...och till Vilken Stad kommer han? Det ni! =) Sandviken. Vem ska dit?

Jo JAG!!! Weeeiii! På fredag gäller det! Då står madamssen på Arenan och rappar ikapp med den Store, en utav dem iallafall...=) Jag Emma och hennes systrar! Kommer bli Stort!!      

Av Anna - 26 oktober 2011 19:47

Halloween stundar och reklamen flödar! Reklamen från leksaksaffären ToysRUs full med massa läskiga Halloweendräkter och masker! =) Ludvig ska ha lite maskerad p ådagis under dan...vi hittade en BatMan dräkt som han vela ha! Han va megastolt då han fick på sig den hemma! =D Mamma Titta! Jag är en riktig Batman!!!! =)

Manfred skulle vara Demon, å hitta en cool dräkt! =)

Sen hittade vi annat smått å gott! Ben10 gubbe till Lunt, å en Legogubbe med ljud, size större! Manne fick köpa en ny beyblade som såg lite annorlunda ut! Och en ZhuZhu hamster! =) Dem va ganska söt juh! Hade jag varit liten hade jag samlat på dem! Å guuuud så mkt roligt det finns, hyllorna fyllda från golv till tak, man vill ha allt! Man önskar man kunde ge dem allt! Till ungarnas fördel älskar jag oxå leksaker! Så det blir en del. =)

              

Av Anna - 25 oktober 2011 19:33

 

Denna Sötnöten vart Lunte Ägare till Igår!

Han heter Chabo, men jag vill att han ska heta palt! =) Så han kanske får heta Palt Chabo?

Annars va Hopp ett namnförslag som kom på tapeten...får se får se...jag kanske kan kalla honom Palt så kan Lunt kalla honom Chabo...eller Hopp!?

Han är verkligen jättemysig! Lugn å fin och sitter och myser i pojkarnas knä!

Det är meningen att han ska vara ute, men han är så gosig att man vill ha kvar honom inne. =)

Men får guben bestämma åker han ut med Öronen före =) Ah ska grejja fint å honom och den andre kaninen Mellis i ladan! Så får dem ha det andra huset som sommarhus!!!   


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards