Alla inlägg under januari 2013

Av Anna - 27 januari 2013 13:50

Nu känns det att det fattas några timmar sömn....sviiider i ögonen och helt knäpp i kolan.
Men det går....och det är snart över...hoppas bara jag tar mig hem...vaken...

Av Anna - 27 januari 2013 03:44

Kan inte sova...så det här blir en spännande dag!
Man kommer väll i olika faser i livet!?
Jag är i en fas då jag skulle vilja berätta för alla hur jag egentligen känner, tycker och tänker.
Jag skulle vilja ge alla ett personligt brev och berätta...
Vi är inte ärliga och öppna för varandra..
Alla måste juh ha sin inre röst som egentligen säger en sak men ur munnen kommer det något annat....eller är ni ärliga jämt?
Säger ni det ni verkligen tycker?
Man kan juh inte heller alltid säga allt man tycker...det kan såra...
Men i slutändan kanske resultatet blir bra....
Jag skulle vilja berätta.
Men vet att det är lika bra att hålla käft!
Och andra sidan varför tiga?
Man kan kub uttrycka sig på olika vis.
Men rädslan att stå kvar alldeles ensam är nog för stor....
Så man spelar med och tillfredsställer alla andra än sig själv.....


Av Anna - 25 januari 2013 23:09

Jag är vaken än.....fan....
Jordens satans jävla jobbångest...
Om ca 5 timmar ska skalman upp!
Jag trivs på mitt jobb så missuppfatta mig rätt....det är bara så att efter 13 dagar ledigt har man hunnit bli hemmatam....
Imorgon kl 6 känns det bra igen!
Då är wörkidressen på!!!
Ska försöka mig på att sova...om en stund!
Go natt! I hope.

Av Anna - 24 januari 2013 13:47

Man kan juh bli tokig på morgonqvisten...en surig lunt är inte att leka med!
Han mååste ha en huvtröjja med dragkedja och den han hade igår va riktigt lortig! Såå många har vi inte och de flesta va i tvätten!? Först tänkte jag strunta i det...sen hittade jag en, nästan för liten....den dög!?? Men sen va han juh redan så sur att han absolut inte skulle äta frukost.....Va hugrig då!!! Man vet juh att dem inte svälter....
Men det är så tråkigt att tjafsa på morgonen....

:(

Av Anna - 23 januari 2013 19:02

Renoveringsprojekt

Av Anna - 22 januari 2013 12:58

Är så trött...så vilade några timmar! :)
Whipparna är inte omöjliga på en vila...

Av Anna - 14 januari 2013 02:34

Det vänjer man sig aldrig vid...
Man blir som en insekt, man vet att man ska titta bort men. Ögonen dras till ljuset likt insekter till lampor...
Och det sviiider i ögonen...

Av Anna - 13 januari 2013 19:24

Tänk att få vara leeedig gör en så glad ända in i själen! 13 dagar....weeiii.
Imorgon fyller storpojken 8 år, så då blir det paketasöppnande innan skoldax. Sen hämt på skolan och vidare till tandläkaren med båda två pojkarna och senare på em fikadax med vänner, 4 qvinns som ska snacka skit! Vad annars ska vi prata om? :")

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards