Alla inlägg under juli 2012

Av Anna - 30 juli 2012 18:23

I helgen va vi på skara sommarland premiär! :) Ett riktigt trevligt ställe,över förväntan! Allt gick bra! Fast att tiden gick alldeles för fort och vädret inte var kanon. Men det va oki, det regnade juh bara lite grann...och vi badade & åkte karuseller! :) Alla nöjda och glada,man somnade ovaggad om kvällen... Blir garanterat en bokning nästa år oxå! :)

Av Anna - 21 juli 2012 05:27

Så får man åka hem och Sova! Det är man värd. :D

Av Anna - 20 juli 2012 00:50

Av Anna - 20 juli 2012 00:47

Fiske....rogivande tidsfördriv...å så får man juh mat för dagen! Men har man småfolk med sig blir det lätt trassel....trassel på linan...trassel i träd...trassel på kroken. Med linan...trassel i vassen....eller i näckrosens vackra blad...:) TraSSel med Stort S. Men trots allt trassel är det värt det då lyckan av fisk infinner sig!!!! :0
Just häomdagen påminndes jag om hur kul det är att fiska...igår fick jag ett set krokar å spinnare av sambon å pojkarna! I färgen rosa. Så nu ska jag införskaffa mig ett rosa spö tänkte jag! Fisket kan bli min nya Hobby. Då blir säkert de andra i familjen glada oxå!? :)

Av Anna - 19 juli 2012 03:29

Häftiga varelser

Av Anna - 19 juli 2012 03:26

GRABBhögen såklart!!! Inte Gravhögen....:(

Av Anna - 19 juli 2012 03:21

Nattvecka och man vet knappt vilken dag det är!? :) lägger in en bild på kvällen solnedgång...tänk den går fan upp och ner....på dagarna är den gömd...men den är dock vacker...solnedgången...ser den varje då jag åker till jobbet...över vattnet...
Nu känns det som livet har börjar att förändras på många olika vis...det är positivt...jag har varit lite nere ett bra tag nu...men allt känns lättare och börjar förändras...:) kan inte riktigt sätta ordet på det och vill inte sätta ordet på det!
Det är så mycket man vill göra...och jag gör lite om taget så allt blir gjort sakta men säkert...
Snart är det morgon och jag får åka hem och sova! Hem å gosa ner mig i gravhögen! :) Det är kärlek det. <3 Jag älskar min lilla familj så det sviiiider i hjärtat ibland.

Av Anna - 13 juli 2012 09:15

  

Japp ganska mycket ledighet....ganska mycket regn,...Denna såkallade sommaren....


men idag är det fredag den trettonde har jag hört och soool.


Har hunnit med en kryssning till Finland i goda vänners lag med kidsen och guben lämnade jag hemma med veden. I regnet. =) Förra veckan va vi på stranden...några dagar...och hann få lite bränna. =)


Årets sommar ger mig många goda skratt, nya Livsfilosofier, många tankar och jag tycker det känns som om en del i min komplicerade hjärna börjar reda ut sig! Mycket grubbel släpper med sommaren, för detta året har varit fullt av grubbel och tankar...det har hänt mycket känns det som och det har faktiskt inte varit helt lätt! Det kan såklart inte vara helt lätt men det har varit mer gråa partier än vanligt och jag hoppas att det gråa kletet löser upp sig till ett rosa fluff som det ska vara här i HappyLand.

Jag varvar Lediga veckor med semester...äter Bollnäsfil vanilj till frukost och skakar rumpa till Dansa//Pausa sitter och Galer i bilen till Sean banan och Axels Kyss mig! ....jag är häxan surtant när ungarna har lerkrig hos faster karin och vi har sovaöverparty hela veckan lång Om ungarna fick bestämma. =)

Jag nyser som en vettvilling av nån slags allergi, är det något som blommar sent pga av den trökiga sommaren? Har husdjuren massa skit med sig in eller är det helt enkelt fööör dammigt? Ja nyser gör jag iallafall....


Sista tapetstnutten kom upp häromdagen, jag har börjar slipat Köksbordet to be. Vi väntar Tomater...potatis & Jordgubbar! Vi sover i Bagarstugan fast att det inte är så fasligt varmt, bara för att mannen säger att det är skööönt! Efter sommaren ska vi fira med att Elda Upp skitsängen!!! =) Man ligger skönare på betong? Hmpft!


Jag skulle juh kunna vara med att tävla i Beach 2012....var det juh meningen...jag skulle börja promenera mera och träna Zumba Fitness....skulle är ett fint ord....ja....kanske 2013? Kanske...förmodligen inte...men man kan jjuh hoppas!? Jag kanske har bestämt mig då...att inte bli fetare...det gäller bara att bestämma sig =)


Det får avsluta dagens inlägg....kanske det första på en forsatt bloggtid...kanske ett utav det sista...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards