Alla inlägg under mars 2012

Av Anna - 29 mars 2012 13:05

 

Av Anna - 29 mars 2012 12:43

 

I helgen som var...

Jag och mina gulliga Svägerskor var på en liten Tripp neråt i Landet...för att kolla på Hästar! =)

Hingspremiering! Och gud så många fina Hästar! =) Alla vackra och del ännu vackrare!

Vackra Hästar, Vackra Svägerskor, Vackert hästfolk  & VACKERT Väder! Kan det bli Vackrare? =)

Hästresorna ger mig mycket...jag som inte ens har häst! Men just att komma iväg hemifrån....och ta en liten trip och just lägga ögat på något vackert...ger energi...<3

Av Anna - 29 mars 2012 12:26



 




Hemma med Lilleman. Mysigt värre! Det blir en helt annan stämning då man är hemma med honom själv. Båda två blir helt annorlunda då dem e själva. Jag vet inte om man ska hävda sig då man är två? Iallafall på verkas dem av varandra...såklart...

Iallafall Lilleman leker med magneter på smegkylen och jag bloggar och dricker kaffe....massa med kaffe så det Sviiider i maggropen....samtidigt som jag lyssnar på Vinden som viiiner ute och HoffMaestros Sieze The Day! Dem är så bra så man får lust att tatuera in deras namn på skinkan. =) Det skulle vara något det!? =)

Skjutsade iväg den Största till Skolbussen till halv 8....sen gick jag och la mig och somna om till 10, halv 11...Voi Voi!

Jaja JAG BEHÖVER Sova! Sådetså! =)

HighWayMan....*Lilleman står å stampar med foten i takt till musiken*

Förstår honom för man får svårt att sitta still.......

Funderar på att göra en RUSTA tur idag....Orkar jag? Thats The Question? Vi va juh in igår till Viken och handlade lite...

Mat...McDonk...smått å gott! Hann inte till Rusta då...rusta is the shit! =)

Fick juh lön i fredags...Gaaahhh sikken lön. Mejj gilla! Lön is oxå the shit! =)

Ajm Öh Very Lucky Girl. På alla sätt och vis. =) Tänk om bara värken kunde ge sig av så kunde det vara The best OF the best...blir nog bra!  Det bliiir nog bra! Det blir det! =)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards