Alla inlägg under september 2012

Av Anna - 30 september 2012 00:16

Fånge i hundpalatset med Martina Haag såklart!

Av Anna - 29 september 2012 23:49

nu senni är det ca sex timmar kvar tills jag är ledig tretton dagar!
Jag har ätit en tredjedel kebabrulle som vägde ca 1 kg.
Min lilla hund tog en tugga av en sida i en utav mina nya martina böcker inatt, tack för det.
Jag vill tatuera mig typ nu.
i veckan ska jag bära in grus för kung och fosterland.
Ljudböcker i bilen is the shit! :)
........

Av Anna - 29 september 2012 03:02

Som jag väntade på denna bok...skyndade till postlådan och hoppades på att jag fått ett paket...men det tog tid...till slut kom det iallafall.
Öppnade...däri låg tre Martina Haag böcker! *Lycka* :)
Började med löparboken Heja Heja!
Har läst ut den under två nätter och hon är juh helt suverän! :)
Nu vill juh jag ut å springa...inte så att Waaoow springa är coolt för att Martina Haag gör det utan...mer att....ja kanske att springa verkligen kan vara kul...och just att det skulle vara spännade att se om man klarar milen till slut...eller är löpning ingenting alls för mig?! :)
Som vanligt var boken underhållande och det var det som var syftet.


Av Anna - 29 september 2012 03:00

Som jag väntade på denna bok...skyndade till postlådan och hoppades på att jag fått ett paket...men det tog tid...till slut kom det iallafall.
Öppnade...däri låg tre Martina Haag böcker! *Lycka* :)
Började med löparboken Heja Heja!
Har läst ut den under två nätter och hon är juh helt suverän! :)
Nu vill juh jag ut å springa...inte så att Waaoow springa är coolt för att Martina Haag gör det utan...mer att....ja kanske att springa verkligen kan vara kul...och just att det skulle vara spännade att se om man klarar milen till slut...eller är löpning ingenting alls för mig?! :)
Som vanligt var boken underhållande och det var det som var syftet.


Av Anna - 29 september 2012 02:56

Som jag väntade på denna bok...skyndade till postlådan och hoppades på att jag fått ett paket...men det tog tid...till slut kom det iallafall.
Öppnade...däri låg tre Martina Haag böcker! *Lycka* :)
Började med löparboken Heja Heja!
Har läst ut den under två nätter och hon är juh helt suverän! :)
Nu vill juh jag ut å springa...inte så att Waaoow springa är coolt för att Martina Haag gör det utan...mer att....ja kanske att springa verkligen kan vara kul...och just att det skulle vara spännade att se om man klarar milen till slut...eller är löpning ingenting alls för mig?! :)
Som vanligt var boken underhållande och det var det som var syftet.


Av Anna - 27 september 2012 07:05

Ja natten gick finemang!! Det flöt på gick som det skulle och jag va ganska pigg! :) Nätterna är bra! Sedan är det juh olika för alla! Vissa fungerar det inte alls för. Fast jag vet att nätter inte är nyttigt för kropp & själ. Ni "allvetare" där ute behöver inte en ägna en tanke åt att det inte är bra med nätter, som om att jag inte jag vet!? Jag vet att det är onyttigt men jag gillar dem...nätterna! Man äter juh godis fast man vet att man blir fet!!? :)
Fick en uppenbarelse mitt i natta oxå!? Det blir skiffer i hall å vardagsrum nere...det är juh så vackert!

Av Anna - 26 september 2012 14:56

,,,det e så skönt att bara vara...strunta i alla måsten och inte göra någonting alls...=)

Har sovit efter att jobbat natt...lite för lite men men kan stangera i soffan med pojkarna hela eftermiddagen, bara för att jag kan! =) Sitter å slappar till Garfield, cool katt det där! =)

Fick just råttskit i soffan...vi har juh två inneboende i form av tamråttor! Èmil & Remíi. =) Och nu trodde jag att jag tappat bort en, men han hade gömt sig under en filt. =) Tuur att jag inte satte mig på honom eller att kidsen gjorde en Booomben just där! Det skulle juh va fint!

Jon kollade på ett ställe vad dem skulle ha för en enkel trapp....föööfan vad det kostar allt...för en trapp...å jag vill ha en fiiin trapp! En jättefin trapp! Vad kostar en sån? 100 000 ? =(






Av Anna - 25 september 2012 16:30

Bitter och en snabb trött...
I omklädningsrummet på jobbet...tänkte jag:
Kuuul...32 år
Gråhårig. Lönnfet. Moppemusch...orakade ben...pms svullen. Ont i ryggen...å halva livet kvar att leva! Glömde hängpattar!
Egentligen vill jag börja röra å mig...men latmasken och jagharsåmycketannatattgöragenen säger ifrån! Och det är så gott med matSå satans gott med mat! Satans...
Jag vet juh att om jag rör mig kan jag äta allt....behöver juh inte gama i mig som en hela karl! Men...
Icke att förglömma Men! :)
Jag har iallafall beställt Martina Haags bok Heja Heja! En bok om att Springa! Mest för att jag älskar hennes sätt å skriva! Och under kan ske..jag kanske börjar Springa!? :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards