Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

herregud

Av Anna - 7 augusti 2012 14:04

Herrehuset vad grejjer man har!? Jag blir alldeles skitsur över allt! Mest över oordningen...och då ska man ta tag i det....vilken jäklans tid det tar!!!?? Skulle flytta mitt fina gamla skåp....på vägen genom vardagsrumsdörren bröööt jag av nyckeln, f*N vad jag svor! Ungarna bara titta på mig....:0...fast att jag svär ofantligt mkt i vanliga fall ! Vaaart eller huur fixar man en ny söt liten nyckel som passar? Morr!
Mycket måsten just nu!Morr igen! Och innan vi hunnit blinka är det September..(.just nu sjunger hon på radion föressten hähä)
Vill ha fest för alla jag känner...hade juh planerat att ha det i sommar! Vi skulle gå på bio. Åka till Liseberg. Göra växthus, göra hönsgård, resa, hälsa på folk, bada, umgås, grilla, bygga ut, fixa tvättstugan, elda, tömma ladan...plus hundra saker till...ja Listan är Oändlig!
Och snart är sommaren slut för denna ggn och det nalkas Höst...Tiden går för fort...
I röjjningen hittar man mkt smått å gott som t.ex pärlor M pärlplattor så nu pärlar kidsen. :)
Magen är mätt! Och jag vart trött...d vad magen måste arbeta...? :0
Senare blir det kalas för Pojkarnas kusin Dennis!Grattis! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 5 juni 2013 17:16

Jag förstår inte alltid ungarna och jag hatar det. ..

Av Anna - 8 maj 2013 10:43

Ja som vanligt eller åter igen kom den. ...mamma ångesten! Pojkarna vill vara vaken längre. ...nio istället för åtta. ....okej okej. ... Jag är lätt övertalad. ...orkar inte diskutera. ..tycker inte nio är så sent. .. Men nu på morgonen. ..trött...

Av Anna - 29 april 2013 12:29

Onöjd. ...stressad. ..

Av Anna - 20 april 2013 12:31

Dem är gröna och våriga! :)

Av Anna - 19 april 2013 07:58

Hej våren! Allt töade på en pisskvart!? Så om nån är sugen på ett lerbad, eller en enkel inpackning i håret och en ansiktamask inkl hundskit är ni Välkomna! Jag bjuder givetvis på kaffe m dopp! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards